Monday 26 May 2014

Newborn employee

Megvolt az első munka nap.

Huh, jól sikerült. Azt mondom felnőtt férfinak érzem magam. Reggel kocsiba pattantam, útközben elfogyasztottam a reggelim, és mentem dolgozni. Mint a filmekben. Ez persze csak azért nagy szó, mert a kemény 3 munkaévem alatt egyszer nem mentem dolgozni kocsival. :)

Érkezés után gyors bemutatkozás, majd máris küldték, a linket a gépem bekonfigurálásához. Délután 2re kész is lettem. Közben elhívtak egy kávészünetre, ahol megint ismerkedés. Be kell valljam egész normális munkatársaim vannak, így első ránézésre.

Ja, igen és persze kettő után rámtestálták egy hiba megkeresését... Jól kezdődik, fogalmam sincs, hogy mi, hol van, mit keressek egyáltalán, sőt a programban használt "helyi szakkifejezéseket" se ismerem. De persze ez adja a savát borsát az egésznek. És csodák csodája sikerült is megtalálni egy másik hiba forrását, ami a rám bízott feladattal összefüggésben van. :) :)

No, és hogy mi a pláne az egészben? Az hogy egy nagy teremben vagyunk fejlesztők, és én egy hatalmas ablak elé kaptam az asztalom!! Persze azt mondták, hogy ne véssem a nevemet az asztalba, mert mostanság nagy átrendezések lesznek. De akkor is: "small things are making the life great". :)

Óó és még valami, egyből megkaptam az első külső tápegységem, ami annyit tesz, hogy kütyüket is kell majd matatnom (Csak, hogy professzionális szakzsargonnal éljek).

Sweet as New Zealand!

No comments:

Post a Comment