Tuesday 13 May 2014

Small moments of building a new life. :)

Egy újabb lépést tettem a mai nap folyamán az itteni életem rendezése érdekében. Vettem egy autót.
Remek "kis" autó. Remélem be fogja tölteni a rá váró funkciót, és nagyszerű hordozó eszköze lesz a baráti körnek. :) A becses kis járgány nem más mint egy 2000-es évjáratú Honda Odyssey 2300cc motorral, és 7 üléssel. Ahogy egy kedves barátom szokta volt mondani: "Csak férjen bele a babakocsi". Na azt hiszem ezt a kritériumot tudom éppen teljesíteni.


Tudom, hogy mostanában elég gyér volt az információ áramlás, de hát az vízum és munkaügyintézés, no meg az autó lekötött eléggé. Persze mindemellett minden nap kiruccantam egy újabb Aucklandhoz közeli helyre. Így sikerült elkeverednem teljesen véletlen egy rejtett nudista strandra (gyanítom, hogy kizárólag melegeknek a jelenvolt nemi eloszlás alapján).
Óceánparti szikla séta túra, és közben a dagály által hozott hullámokkal való közdelem is előfordult.
Illetve a legfrissebb esemény egy gyönyörű parton tett séta, amely során bebizonyította a magyar férfi különítmény, hogy milyen fasza gyerekekből is áll. :) A durván egy két méter széles, és ismeretlen mélységű patak nagy kihívást jelentett. A srácok, Milán és Tomi megoldották azzal, hogy a patak felett átívelő farönkön seggencsúszva  átvonszolták magukat. Én persze úgy gondoltam, majd szépen átgázolok. De aztán, az először combig érő víz a második lépés után már mindjárt mellkasig ért. Az eredmény totális röhögés és nem bekalkulált hidegzuhany. :)



Jelenleg a helyem egy évre biztosítva van, mivel a Working Holiday Visa-t megkaptam, és 1-2 héten belül az állandó munkavízum is megjön, és indulhat a mókuskerék. De addig is irány vidék az én drágaszágommal. És irány az igazi Kiwifölde.

Sweet as New Zealand. :)

No comments:

Post a Comment